مشاهده همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

سنباده پشت کرکی یکی از انواع سنباده بوده که روی پد سنباده پشت کرکی قرار می گیرند و برای سایش سطح مورد نظر استفاده میشوند در این نوع از سنباده از یک نوع پارچه با تارو پود خاص که به کمک چسب های مخصوص به بکینگ(پارچه زیرین سنباده) سنباده چسبانده میشود و سپس توسط قالب های مختلف به اشکال و سایز های مختلف برش میخورد.

امروزه تنوع دستگاه های سنباده زنی برای استفاده از انواع سنباده های پشت کرکی بسیار گسترده میباشد وسنباده های پشت کرکی یا به طور مستقیم برروی دستگاه های ویبره(لرزان) و دورانی نصب میشود و یا برروی پدهای مخصوص که آنها برروی سنگ فرز، دریل و سایر ابزارها میتوان نصب کرد. برخی از سنباده های پشت کرکی تولید شده سوراخ دار هستند که این سوراخ ها کمک میکند که ذرات ریز جدا شده از فرآیند سنباده زنی به وسیله مکش هوا وارد کیسه مکش دستگاه های سنباده زنی شوند و اگر چنانچه مکش هوای این دستگاه ها با مشکل روبرو شده باشد عملا سوراخ دار بودن سنباده بی کاربرد بوده و میتوان از سنباده هایی با همان سایز و بدون سوراخ هم استفاده کرد.

جنس سنباده های پشت کرکی بر اساس جنس دانه های سنباده و بکینگ(کاغذی یا پارچه ای ) سنباده به انواع مختلف دسته بندی میشوند:

  • معمولا بکینگ سنباده های پشت کرکی میتواند با 3 جنس پارچه ای و کاغذی یا فیلمی باشد.
  • دانه های سنباده برحسب کاربرد میتواند اکسیدآلومینیوم،سیلیکون کارباید و یا زیرکونیوم باشد.

هدف از تولید سنباده های پشت کرکی بالا بردن سرعت سنباده زنی قطعات و  تعویض سریع سنباده های استفاده شده است. سنباده های پشت کرکی در صنایع مختلفی کاربرد دارند که از مهمترین آنها میتوان به صنایع خودروسازی،تولید لوازم خانگی و آشپزخانه،مبلمان و محصولات چوبی اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با سنباده های پشت کرکی توضیحات بیشتر را مطالعه بفرمایید.

سنباده پشت کرکی یا velcro discs تولید گردیدند تا سرعت سنباده نی قطعات تخت که تا قبل از آن به صورت دستی سنباده زنی میشد افزایش گردد،سنباده های پشت کرکی بعد از سنباده زنی دستی که غالبا از سنباده های رول و پوست آب استفاده میگردد پرمصرفترین نوع سنباده میباشند،ایده اولیه تولید این محصول مشخص نیست توسط کدام شرکت پیشرو در تولید سنباده بوده شرکت هایی همچون SIA،3M،NORTON،KLING SPOR ،MATADOR